M&m's

Sitter med mina M&m's som vi köpte vid gränsen till norge har aldrig sett dom här här i sverige. Och nu har vi bokat biljetter till Thåström yeey jag, Bianca, Emme och mimmi ska gå den 20 mars i liseberghallen det ska bli jätte kul. Imogon ska jag träffa hanna då vi ska åka till stan och på söndag ska jag träffa Emmes pappa då vi ska åka upp till bullaren där Emme också är så det är fullt upp nu. Daniel sitter inne med sina kompisar i köket och spelar poker och själv sitter men i vardagsrummet och tittar på tv, men ska in i köket ni och ta ett glas vatten.

Kommentarer
Postat av: Caroline

M&M finns här i Sverige, jag har köpt det flera gånger :)

2008-12-27 @ 16:15:37
URL: http://carolinekorsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0