Vet ni varför?......

Hihi nu du nu har jag fått tillbaka mitt liv hehe jag har fått en MP3 funka yeey! Fast nu börja den konsta sig men det fixar jag nog jag är ju teknisk så.... eller inte.

Idag har jag vart iskolan och jag har lärt mig varför olivolja klarar mer värme än smör, det är min egen lilla teori så den stämmer ju inte men ändå jo såhär är det: Oliver kommer ju från medelhavet där det är varmt, Smör kommer från kon och kon går ju ute i Sverige säger vi nu och sen står ju smör i kylskåpet. Visst är man smart ibland så logiskt. Egenteligen är det för att det är mer vatten i smör och bla bla bla.... kommer inte ihåg!
Har gjort Julgodis idag alltså Knäck och någon annansak som blev misslyckad, för vi hade nämligen 14år förgamla hasselnötter och jag vågar inte anvvända dom om dom gick ut för 14 årsedan men det är ganska förstårligt hoppas jag.
Du anar inte hur långsamt det tar att ldda upp en liten unka mapp till minnes kortet asså det tar år.
Iallafall så kommer Thåström hit till GBG 20 mars, undra om jag har sagt det aja skit samma jag bryr mig inte hällre förmycket än förlite.  Alltså nästa år kommer jag vara pank Tokio hotel älsklingarna släpper ny skiva, Cinemabizarre också och Lafee med sen släpper Thåström ny skiva också. sen måste vi ju räkna med alla konserter också herre min gud!!
Har forfarande ont på armen och nu är det ett blåmärke liksom igår med ajajaj!!! pappa kom hem idag och det är 6 dagar kvar tills jag är 16 år och 9 dagar tills Jesus är gammal och ja 4 dagar till vi slutar skolan sen var det inget mer intressant! Så nu ska jag göra nåt annat och vänta på att musiken har laddat in sig men ha det bra sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0