LOOOOOOV!!!

LoooooooooooooV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Shit va skönt det känns med lov!!
Fast det är som Mela sa: "det känns mer som höstlov än jul lov." och det har hon rätt i vädret ut är ju inte så juligt men vi bor ju i Göteborg så vädret är inte så konstigt iallfall.
 Efter att var vart på jul avslutning åkte jag, Linn och Mela och fikade på condeco. Jag tog en chai latte sweet eller nåt samma sak som chai latte tror jag och en blåbärs paj, det var jätte gott och det var jätte mysigt för den delen också. Tror vi satt där i några timmar, och då hann Emma komma och säga hejdå och Linns pojkvän sen gick vi men det var en perfekt avslutning på terminen måste jag säga.
Idag blir det nog bara städ skulle jag kunna tro, ska göra iordning mitt rum när jag får tummen ur att göra det, ( tycker det låter så bra och skriva) baka papparkakor, klä granen och göra skinka och träffa Hanna. Det är nämligen så här att jag tvingade mamma att vi skulle ha grn även om vi inte är hemma men gran är ett måste på julen längtar ju efter det hela året liksom, sen ska vi ha "mini julafton" eftersom att mamma inte ska med till Norge, mormor och morfar kommer och pappakakor måste man ju baka.
Nu ska jag gå ner men ha det så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0