Liseberg fint fint!!!

Nu är jag hemma från liseberg, det var jättefint lägger upp lite bilder i detta inlägget.
Vi hade ingen Hotell så vi hade 2,5 timmars håltimma så jag åkte hem imellan. Sen när jag kommer till skolan alltså precis när vi börjar var bussen framme då, så ser jag Emme på vägen men jag var tvungen att dumpa henne för att springa till skolan. När jag kom till skolan var jag tvungen att lämna två böcker hos en lärare sedan springa ner till lektionen och ja, jag sprang i skolan men när jag kommer dit har vi inte ens börjat, tack för den!
Vi hade som sagt prov idag tror det gick bra men skrev lite fölite tror jag men men.
Annars har det inte hänt något kul idag imorgon har vi matte prov herregud hjälp men det går nog bra.
Just nu ser jag på Ugley Betty och efter det kommer "The Bodyguard" Whitney Houston har velat se den länge eftersoma att alla säger att den är bra så den ska jag se.



Fint va men det är finare i verkligheten så åk dit om du har chansen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0