Kärleksfågeln... Otto

Oj shit denna datorn måste vara den segate på jorden just nu, till och med segare än dom i skolan då fattar ni nog tror jag. Har precis duchat och ska göra mig iorgning och plugga lite Tyska också har ju prov imorgon.
Vi hade Engelsk prov idag och vi skulle skriva en analys av "Mitt feta Grekiska bröllop" satsade på MVG så jag skrev fyra texter, slutade en timma tidigare också det var ju kul..... om jag hade åkt hem då. Skulle nämlligen vänta på Wilma och hon kom inte in till stan fören 16.00 så jag var i stan i 2-3 timmar helt själv, eller det var ju ganska många inne men inga som jag kände. Träffade Sheyla också det var längesen typ maj eller nåt, saken var den att jag trodde jag såg henne på donken men det gjorde jag inte. När jag gick ut därifrån skulle jag jag gå och möta Wilma, och så började jag tänka på att det var väldigt många som hade röda jackor, så jag började titta på alla som hade dom, och helt plötsligt kände jag igen någon S.
heylas mamma så jag tittade brevid henne och där går Sheyla!!!! Undra om jag blev glad eller det var verkligen längesen det var kul och träffa henne och jag hoppas vi kan träffas snart snart igen.

Jag och Wilma gick runt och prata lite det var ju längesen vi träffades också, Halloween tror jag. Det var trevligt och framförallt kunna prata med någon känner att jag inte kan prata ut på det sätter som jag vill, inte för att jag någonsin kommer att få göra den eftersom att ingen lyssnar på vad jag säger någongång. Har inte så många kvar att köpa till nu så det känns skönt ligger ett lite seg före i köpningen än förra året då jag gjorde det nån vecka innan eller nåt, ska in till stan och handla medDaniela på Fredag då jag ska köpa åt pappa, sen ska jag Visa Daniela en affär som har TH saker ojoj väskor, svettband, och pinc kul kul och jag har aldrig sett den innan ligger nämligen i Nordstan.

Otto fågeln är väl ändå för söt, medans jag satt och skrev satt han på tangent bordet och tittade på mina fingrar sedan gick han bort till kanten då han började nicka som alltid hänger jag på ;) så söt men ändå så liten. Han vill inte gå härifrån heller eller flyger gör han ju, ja, deet finns så mycket och säga om min lilla kärleks fågel men jag slår vad om att ni tröttnar då



Kommentarer
Postat av: Caroline

Din fågel är gullig :)

2008-12-03 @ 17:59:20
URL: http://carolinekorsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0