Mitt knä...!

Sitter och tittar på Harry potter 4 nu.
Har vart i stan idag köpte naglack, nu kanske ni tänker naglack det är ju inget speciellt och det är det inte heller. Men detta naglacket är sånt magnet naglack så man kan få jätte fina sjärnor eller men får, mitt är rosa tycker det var det fiaste. Men det roliga är att jag aldrig köt ett naglack över 50kr och detta kostade 105kr men det är det värt, hade nog ångrat mig om jag inte köpt det. Naglacket finns och köpa hos Lorea'l och det funkar verkligen själv köpte jag det på årlens.

Iallafall så har jag packat nu men ska packa lite till åker ju imorgon med Emmas pappa jaja får se om det blir kul. Men i Bullaren lär det bli kul, och det är kallare där också. När vi va vid busshållplatsen idag och väntade på att Hannas pappa skulle komma för att hennes moppe inte startade. Jag lekte lite på ispletten som var där och precis då Hanna sa akta så du inte ramlar så gör jag det, bra gjort Johanna gjorde hål i mina strump byxor och ett sår på mitt lilla knä. Men ha det så bra så länge skriver nog ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0