Apelsiner och Clementiner ;)

Okej nu kom jag på vad jag ska göra i helgen, jul handla i innerstan läste lite om jul handel i Göteborg och om jag ska vara ärlig visste inte jag att innerstan fanns. Men innerstan, Haga, Kronhusbodarna och Nordstan blir det i helgen har bara lust och välkomna julen lite, Wilma ska med har jag bestämt, fast nu kom jag på ett problem jag har inte fått min pengar än ojoj, strunt samma man kan ju alltid titta lite, kan ju få lite pengar av pappa så jag kan handla julklappar åt han sa ju faktiskt att jag skulle göra det.

Nu har jag ätit 4 apelsiner sedan jag kom hem sen jag kom hem har jag bara ätit apelsiner och druckit te det du, nu var jag allt bra nyttig.  Har inte så mycket kvar att skriva, bara lite om shopping i Götet, mat, och lite annat smått och gott men det har gått snabbt och det har gått bra.

November och December är Apelsinerna och clementinernas månad, det är nästan detn ända frukten jag äter på vintern men man får ju passa på dom växer ju inte året runt ju. Apelsiner och clementiner är livet. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0