Besvikelse

Nu är det inge TV längre. Har duchat så nu ska jag föna håret sen ska jag sova, ska bli skönt man blir ganska trött över att vara föskyld. Imorgon slutar jag inte fören 17.45 men dagarna går ganska snabbt iallafall.

Idag när jag kom hem tittade jag i brevlådan och såg att jag hade fått paket, jippie trodde det va min SATC dvd som jag hade beställt men är det det? Nä det var Jimmys jultidningar. Jag var super glad när jag såg att det kom men när jag öppnade det blev jag så besviken att jag nästan vill skära mig själv, men det gjorde jag inte som tur är (är ju inge EMO;)) men jag satte på tv, är fortfarande besviken usch det är inte kul när sånt händer.
Men nu ska jag föna håret så God natt!!<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0