Drömmar.....

Sitter fortfarnade och skriver men det är inte alls långt kvar och skriva och det är ju bra.
Iallfall så kom jag på ´min väldigt hemska dröm som jag drömde inatt så var det:
"I drömmen vaknade jag upp och tittade mig i spegeln och det jag såg i spegeln var hemskt, jag hade typ världens buskigaste ögon bryn..... och inte mer med det dom var rektangulära, och på kvällen innan hade jag tittat på ögon brynen och så var dom normala."  Typ värsta mardrömmen, berättade den för mamma på maxi idag hon bara tittade på mig och skrattade och det kan jag förstå, väldigt konstig dröm. Och i fredags dörmde jag att:" Jag vaknade upp som vanlig och skulle gå till skolan men när jag kommer till skolan ska vi inte ha severing utan vi ska ha kallkök, då frågar jag våran lärare: Va? men vi ska ju ha gäster idag vi kan ju inta bara ha Kallkök nu det ska vi ju ha efter jullovet!! Då svarar hon: Men det är inte så viktigt med gäster ni lär er nästa termin." Det var också en väldigt konstig dröm men när jag kom till skolan hade vi.......servering som vi skulle ha haft.
Det värsta med dessa drömmana är att det kändes så verkligt så jag trodde nästan att vi skulle ha kallkök( inte för att det hade stört mig.) Och när jag vaknade idag trodde jag att jag hade så buskiga äckliga ögon bryn, fast det förstått kvällen innan hade jag tittat ispegeln och sagt till mig sjäv att:
"Jag måste noppra mina ögonbryn."
Det är väldigt kul det där med drömmar och sånt, hur hjärnan tar upp saker eller va den nu gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0