Europa!!!

Jag har inte pluggat nåt, men vad hade man förväntas sig från mig egentligen har jag någonsin pluggat?!! Nä inte så som man borde iallafall, tror jag aldrig har läst till ett prov hemma men iskolan men det är en annan sak, jo har nog gjort det någon gång men men.

Kom bara och tänka på det. Snart är det ju Mtv EMA och det betyder att Tokio hotel är till baka i Europa, men det är ju inte så att dom ska stanna här till jul eller så, nä dom ska tillbaka till USA igen såklart, redan 5 december ska dom tillbaka till sin 5:e tune i USA på ett år. Okej, det var ju snällt att dom kommer och spelar i Europa också. Men ja eftersom att jag är väldigt arg för det så tycker ja att ni ska se på denna videon. BTW den fan träffen som var i Stockholm (i Videon) var jag och Wilma på det du!!  
http://www.youtube.com/watch?v=1gs0WWPVfuM !!!!!

Aaah det luktar mat och Johanna är hungrig så jag skall nog gå ner och titta till läget ;) det det bra så länge!!


Inte ens hälften av dom som var där ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0