Hälp!!!!!

Måste säga att jag är otroligt stressad och trött på min lathet! Jag har bara på mig idag att göra klart Hotell arbetet, och idag har inte jag gjort någotting på det. Sen kom jag på att jag kanske skulle ta bort mitt svart naglack, så nu sitter jag och tar bort det, som tur var det inte så mycket naglack kvar så det är lätt att ta bort och det lättar mycket.
Idag har inte jag gjort nåt, jag har suttit och tittat på MTV hela morgonen eller sedan 11.00. Nu tänkte jag göra arbetet men det är så mycket nu det är ju EMA ikväll, asså är så spänd på om jag kommer hinna se det eller inte. Ja men nu skall jag göra mitt arbete och sedan skall jag sminka mig och så, som tur är så kommer vi bara ha kök idag så jag slipper sminka mig så mycket sen kan jag bara ta på mig ett par mjukisar. Gissa vad jag kom på nu eller!!! Jag måste tvätta sen måste jag packa asså shit hatar att jag inte kan göra sakar tidigare!!!!


Norge imorgon!! =D fast detta kortet är från 17 maj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0