Hinner träna innan skolan

Okej nu fick min hals ett utbrott igen aj!
Är inte våran Engelska lärare för bäst eller?! Hon fixa så vi fick börja 30 minuter tidigare och sluta en timma senare det kallar jag bärst, sen slipper vi gå upp 4 våningar för att fortsätta, vi har nämligen dubbel lektioneri slutet av tisdagen.
Men imorgon bli det andra bullar då vi har tyska och slutar inte fören 17.45, men det är inte lektionen som är seg (det är sköna stolar där) utan det ä hål timman, men det finns ingat att göra åt saken jag har ju iallafall Mele då blir man glad.

På torsdagar dörjar vi inte fören 14.10 eftersom att vi har servering och inge studiehandledning för att det är utvecklings samtal. Så jag har tänkt att jag ska träna inna skolan, det var en bra ide tycker jag det var ju jag som kom på den sen är det ända tillfället som jag tror jag orkar träna på också. Men nu ska jag gå ner och göra sås, skriver senare då jag får sitta här och titta på tv ;) yeey=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0