Jadu!!

klockan är 01.50 och jag är fortfarande uppe och skriver.
 Det var faktiskt svårare än vad jag trodde måste ha suttit i 10 minuter eller nåt och bara försök och få texten att ligga med texruta, det var jätte jobbigt.
Nu ska jag börja med vad dom skall göra bara sedan är jag ganska klar, men det här kommer ta tid ska skriva om 5 akteviteter dom skall göra i Göteborg sen framsida och sådant, hinner ju iallfall inte klart det idag eller jo men inte nu på natten får fortsätta på dagen igen.
Det är så irreterande för det kiar i halsen och det ända man kan göra är att hosta, och problemet där är att alla i huset sover jag får ta något att dricka och se om det går över, det är otroligt irreterande!
Nu skall jag jobba vidare på min lilla turist broschyr!!


ååh jag vill utomlands ^^<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0