Jul Sagan!

Haha dataorn fick ryck när Bill skrek Woam! Så det upprepades ganska många gånger innan jag stängde av ljudet, för det var ganska störande. Hatar verkligen denna datorn och jag längtar verkligen till jul. För jag tror jag får en laptop till jul eftersoma att jag sagt det ganska många gånger, sen längtar jag bara allmänt till alla jul filmer, jul pyntningen, jul myset och att det är rent under julen. Jag såg nämligen The Simpsons jul sagan idag, du vet när Homer är självisk men får dårligt självförtroende när han ser Jul sagan, det var då jag började längta.
Jag vet inte vad det är med den här datorn men jag gillar den inte, den laggar hela tiden.
Men vet ni vad jag tror jag vill göra?? Jo, städa klart mitt rum, hmm?.... är det Johanna som skriver? Men det är det faktiskt.
Kom på att jag är jävligt lat för några dagar sen så nu ska jag inte vbara det mer ska iallafall försöka sköta mig får se om jag lyckas. Eller jag ska lyckas, orkar inte med att sitta vid datorn hela dagarna eller sitta vid tv:n, sen ser mitt rum förjävligt ut. Men nu ska jag väl damsuga, skriver nog senare för det är inget kul på TV idag. ;) Ha det bra så länge!


Köpte denna förra veckan tror jag, det är en sån som man smälter sånt vax tror jag det är men det ska bli kul att göta på varje paket. Hehe längtar redan!! *Elakt skratt*xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0