Mamma =D

Nu har jag gjort mitt jordgubbs te, fast Daniels poker kompisar vart ju kvar men det fick bli lite pinsamt, har nämligen mjukis byxer (inte fina),  fett hår och inget smink fast jag var ju inte den ända med fett hår och inget smik. haha Fattar ni?? Dom hade massa vax och ingen ser ju precis ut som Bill. Där kom min dårliga humor fram, fast lite kul va det väl??

Jag har blivit så konstig. För sedan jag hittade mitt favorit te (Green tea citrus, lipton) har jag inte lagt någon mjölk i utan bara druckit det neutralt och det är faktiskt godare så.
Andledningen till att jag dricker jordgubb är för att citrus är slut och ingen har köpt nytt för mamma är inte hemma.


Tänkte faktiskt på hur mycket jag saknar mamma för när hon är hemma är det alltid ordnig och reda och det är väl städat och alla är glada eftersom att det första hon gör är inte att börja skrika på alla som pappa gör.
Dom bytte av i onsdags eftersom att mamma skulle till Skövde och sen till Tyskland och mer än en vecka i denna röran vet jag inte om jag klarar, jag blir tokigt så jag tog friheten att städa idag men jaja. 
Som sagt så tänkte jag på hur mycket jag saknade henne och när jag kommer hema och har gjort lunch så dyker hon upp i dörren, gissa om jag blev glad. I vanliga fall när någon av dom dyker upp när man är ensam hemma blir jag mest besviken, men nu blev jag glad och nu ska jag dricka te och njuta av den underbara musiken( Tokio Hotel) och läsa llita=) Ha det bra sålänge skriver nog senare tror jag.
Just det, när jag vart nere och letade coka cola åt pappa gick jag runt och nynnade på " If I where a boy" kom på mig när jag såg alla poken nissar xD haha lite kul nu vet ni det haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0