Morfar 80 år!! Grattis!!

Sitter och segar, ska egentligen gå in i badrummet och göra ordning mitt hår som just nu ser förjävligt ut.
Drömmde jätte konstigt inatt. För det första så drömmde jag att jag fått tillbaka min MP3, som då låg i väskan men för att vara säker att den låg där tittade jag två gånger i drömmen, och den låg där men det kändes så verkligt att jag nästan trodde att den var hemma eller rättade sagt jag trodde det det var lite läskigt. Sen frågade mamma( i drömmen) vilken film jag och Hanna såg på bion och då sa jag Vicky Christina Barcelona och mamma svarde: dom är bra ( skådisarna.) 
Och det värsta va att när mamma frågade mig i morse vilken film vi hade sett, trodde jag att jag hade svarat på den frågan igår kväll men tydligen inte. Nä, när man får såna konstiga drömmar det är läskigt verkligen jätte läskigt.

Ja, som ni kanske reedan klurat ut så gick jag och Hanna på bio igår på Vicky Christina Barcelona, troddee den skulle vart bättre men den var faktiskt bra det var den. Fast egentligen skulle vi gått på Twilight men det fanns inga platser så får väl se den någon anna gång. Just det ja vi vart ju på julmarknad vid det slottet igår som ligger i kungsbacka (vet inte vad det heter,)det var jätte mysigt med alla stånd och slottet var jätte mysigt verkligen. Ja, det var väl det vi gjorde igår inte så mycket mer. Det var väldigt kallt igår och jag tror att det är kallat idag med, har inte vart ute än.

Idag ska jag inte göra så mycket, ska göra mig iordning och sedan ska vi till Mormor och Morfar. Morfar fyller 80år, han är verkligen gammal nu. men nu ska jag gå och göra mig iordning så ha en fortsatt bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0