Plugg.......

Pappa kommer snart och hemtar oss vi ska på hockey på frönlunda och något annat lag vet inte vilket så det ska bli kul och se vilket. Han ringde när jag kom hem eller jag satt i soffan och åt, han frågade vad jag gjorde ikväll och jag sa att jag inte har något att göra, fast egentligen har jag massvis att göra men det är ju försent nu, iallafall så ska jag, pappa och Jimmy gå det blev ganska plötsligt  men jag har aldrig gått på hockey så det är ju kul det också.

Idag har jag vart i skolan igen som vanligt, vi ska ha tyska prov och svenska prov imorgon så jag har lite tajt här, men tyskan kan man läsa på håltimman eller studie passet och Antiken ska jag läsa när jag kommer hem och på bussen så det fixar sig det var inte så svårt heller ska bara komma ihåg alla gudar och sånt.
Denna veckan är det ganska mycket har: Engelska, Svenska, Hotell och servering typ alla ämnen ju. Det fixar sig nog men jag måste bara få mig själv att läsa men det tror jag att jag kan fixa.

Frönlunda ska möta Rögle eller nåt sånt men nu ska jag fortsätta plugga ha en bra fortsatt dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0