Regn, regn och Regn!!

Har inte skrivit på ett tag nu så jag får väl ta och göra det tänkte jag.
Sitter och pluggar lite nu när man ändå har tid om en timme ungefär blir det ju TV i 2 timmar. Har inte gjort så mycket i helgen tänkte åka in till stan igår men det sket sig det spö regna ju, och idag har jag vart och hämtat två paket till Jimmy som stod på mitt namn, vakna väldigt sent idag 13.00 och det var skönt hade ju ändå inget att se framemot idag så, tittade på "HSM1" nyss den va faktiskt bra men det är ju inte att det är min favorit film. Just nu är "Sex" på ja den heter så det är Tom Kaulitz som sjunger den och alla vet ju hur han är. I fredags så var jag hovmästare och vi hade full restaurang, det var inte så mycket att göra, så det var inte så kul att vara Hovmästare.
Nuska jag fortsätta att skriva så ni får ha det bra så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0