Sacred <3<3

Är inte Sacred typ världens finaste låt då eller?!
Sitter och lyssnar på Tokio Hotels bästa och sorligaste låtar just nu alltså: Rescue me,Rette mich, Sacred, Heilig, Don't Jump, Spring nicht, By your side och An diner site. Alltså jag tycker dom är dom bästa men det är nog bara för att dom har världens filaste texter. Tokio Hotel nästan bara fina texter men jag tycker dom är dom finaste, man får ju inte glömma Hilf mir fliegen också den är så underbar. Alla som har verkligen nåt emot Tokio Hotel borde bara höra texterna jag lovar ni blir förälskade låtarna skrivs på kärlek det hör man verkligen. Fast jag tror dom flesta som inte hört TH  bara tittar på hur dom ser ut och tänker att det är ett dårligt band som bara har jobbiga fjortis och emo fans. men så är det verkligen inte dom har bäst musik!!! Nu vet ni det ta och kolla in youtube vet ja.



Från inspelningen av monsoon!! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0