Shit!!! :O

Hans BMW krockade med spårvagn i Magdeburg
Gustav från Tokio Hotel som trafikbrottsling
Tokio Hotels trummis Gustav Schäfer i bilolycka


Strax innan kl 15 i tisdags körde 20-åringen om en bilkö. Han körde då också över ett spärrat spårvagnsspår.

Där rammades hans svarta BMW av en spårvagn. Bilen kastades in i det högra körfältet och krockade med två andra bilar.

Med honom i bilen satt Katharina Kretschmar (29), syster till SCM-sportmanagern Stefan Kretschmar. Tredje personen i bilen var Denny E. (29) från Hamburg. Alla tre blev lätt skadade och fördes med ambulans till universitetssjukhuset i Magdeburg för vård.

Trafikbrottet kommer inte att vara utan följder: Gustav står nu under utredning för vållande till kroppsskada på grund av vårdslöshet i trafiken.

Men trummisen ska trots allt inte låta detta beröva honom hans goda humör: på torsdag kväll är han och hans bandmedlemmar gäster på Europe Music Awards i Liverpool. Killarna från Magdeburg är nominerade i två kategorier.

taget från: Fandcluben

Haha ja vad ska man säga han är  ju trotts allt en rocksjärna ;) nämen när jag lästa att Gustav vart med om en olycka blev jag orolig!!!

Och jag änrade hotell, istllet tar jag park avenyn haha nu vet ni det. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0