Undan plock!!

Har vart hemma hela dagen idag förutom i morse då.
Kan knappt svälja har så otroligt ont i halsen svider som bara den och är jätte förskyld men men det är ju höst, på hösten brukar man ju vara för skyled ellehur!!?

Jag har städat mitt rum idag =D är jätte stolt, fast jag har mer plockat undan orkade inte damsuga 20.00 på en lördag kväll. Annars har jag tittat på MTV hela dagen, på Made det är så bra och på my super sweet 16 o.s.v.
Innan jag började städa över allt i huset va det stökigt men det kan ju bero på att Jimmy är "liten", Daniel sitter vid datorn och pappa jobbar, "lagar" mat och skäller på att man inte gör något.
Har haft lust att skrika riktigt riktigt högt hela dagen vet inte varför men snart som jag har sagt länge kommer jag få ett damp utbrott på alla och börja skrika på dom jag lovar det kommer det kommer, så ni får nog va snälla mot mig haha. Nämen ärligt asså har ganska mycket ilska i kroppen ibaln asså men får hoppas att det kommer ut på något annat sätt. ;) Nu ska jag titta om Daniels poker kompisar är borta så jag kan göra en kopp te. ;)



Slängde en del naglack ändå.


Fast det vart ju mer kvar förstås. Fatta vad mycket naglack jag hade eller som va torkade.
Ändå köpte jag bara mer och mer haha :P:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0