"Life is not fair!"

Ååh har precis läst en blogg och jag är otroligt avundsjuk på henne asså "But that's life and life is not fair!!"
Idag har jag vart i skolan. 
Fast dagen började inte så bra för jag vaknade en timma senare än vad skulle så jag fick ta en buss som gick en kvart senare än vad jag skulle, helt osminkad kliver jag på 240,10 min efter den skulle komma, det var inte så bra att ta den bussen för det är massa volvoköer där så ja det säger sig själv. Men jag kom kanske 15 minuter efter vi hade börjat och då hade vi prov,jag var där kanske 10 min eller nåt och skrev provet, måste säga att jag var inte lite stressad när alla gick.

Efter jag slutat akte jag och Mela till Stan och handlade lite eller tittade på julklappar, vi skall handla mer imorgon.
Men idag köpte jag en reflex(helena sa att jag behövde en xD) i form av en älg och det skall heta ja, jag vet inte något förslg??
Den är riktigt söt det är ett gossedjur, sen köpte vi sådär sak som man smälter på jul till typ brev och sånt nån vax är det va? och en stämpel där det stod "God Jul."

Jag träffade Emme och Lollo tre gånger idag tror jag först på bussen, sen i stan och till sist på bussen hem.
Men nu ska jag gå och göra något annat mamma är arg på mig för att hon vill ha datorn. Längtar verkligen tills jag får en egen dator till Jul hoppas jag får se vad som händer men jag hoppas det mycket roligare och kunna sitta i fred och göra sina saker också!!! Jaja hejdå!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0