Prov =P

Äntligen har mamma åkt! Känner att jag är snäll mot mina föräldrar just nu. Men det är inte mammas vecka så hon får inte vara här, men jag skrämmde( med att sätta på MTV) iväg henne. 
Ja idag har jag vart iskolan och haft Svenska och Hotell. Vi hade prov i Hotell och jag kom inte ihåg något typ, men jag klara det. Det var kul när vi gjotde provet förutom att Viktor satt och typ sjung och sa massa saker så man inte kunde koncentrera sig så satt alla och måla typ blommor och kossor och sånt, andledningen till att alla satt och måla var för att det var en uppgift på provet, fast jag måla ett hotel eftersom att det var hotell kunskaps test. Ja sen såg jag Emme i matsalen också. Vi satt bakom några utvecklings stöda och dom satt typ och flirta med oss haha Madelen va typ rädd, men det är helt förstårligt han satt ju och titta på henne hela tiden.
Efter att vi ätit slutade jkag så jag åkte till stan och tittade lite, inne på galerix hittade jag en Tokio Hotel almenacka till 2009!
På bussen träffade jag Tess som också hade slutat tidigt idag, det var kul att träffa henne.
Så idag har jag träffar: Emme, Tess sett Oskar och Sofia och några mer men jag orkar inte skriva.



                 
   Tvekade lite först men sen såg jag att det var
 kliser märken längst bak så köpte jag den så typiskt mig.
Sen så är det typ bara bilder på Bill och fakta bakom alla bilder kul kul!!


Mat när jag kom hem: 3st fiskpinnar, tunn bröd, sallad och dressing. Det är gott det testa vet ja!!

ÅÅh gud håller på att svimma ärligt har så jävla mens värk!! shit vad obehaglit hela huvudet typ snurrar.
Vet ni vad Bill har ju en ny tatto och den är så stor att han måste ta av sig klderna haha och enligt Tom står det Ich liebe dich Tom eller  Tom ist meine idol!! Haha det var kul fast jag vet inte om det står det eftersom att det var Tom som sa det, men vem vet det är ju liksom inte omöjligt efter som att Bill inte sa att det inte var så. xD haha
Imorgon är det Tyska och det är bara Jag och Mela som har det nu eftersom att Vincent hoppade av haha men det är ju kul det att vi bara är två på hela skolan som har Tyska. xD
Jag vill baka men jag vet inte om jag orkar göra det får se hur jag gör men. ;)

                                 

Aww lilla Oda och Daniel ^^ och Jimmy också ;) såå gulligt!!!<3


August fick vet hur en Räka simmar ahha nämen han satt ivägen för att jag skulle kunna skala den ;) visst ser han konsentrerad ut?:P


Alla kusinerna :P + mat  xD Alla kusiner på pappas sida då inte mammas.

Nä nu ska jag se på simpsons snart och baka ahha =P ha det bra. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0