Fredagen -Till Oslo!!

Fredagen- Jag satt uppe till 2.00 för att jag skulle göra klart mitt Hotell arbete, som också blev klart. Men jag somnade  inte fören 3.00 för att jag inte kunde sova, så jag vart ganska trött dagen efter. Det var lite kul för jag kunde inte titta riktigt dagen efter så när jag skulle skära lök ( alla vet ju vad som händer när man skär lök ;) man gråter) och efter jag fått en massa tårar i ögonen så skulle jag titta receptet och så inget så jag fick fråga en om vade det stog, det vart kul tycker jag.

Jag gick från skolan 11.30 då jag gick ner och köpte bröd till resan och Norge.
Sen åkte jag till stan, när jag skulle gå in i centralen tittar jag ner men när jag tittar upp ser jag någon som liknar farmor och det vart hon gissa vem dom gick och prata om?!!! haha Mig så hon vart ganska förvånad när jag klappa henne på axeln.
Tåget gick 12.45 och där satt vi i 5 timmar och tittade ut i regnet, men det vart skönt och åka, jag satt och läste på till provet som vi har imorgon i livsmedelskunskap.
När vi kom fram till Oslo skulle vi ta tunnelbanan till Helena men vi hittade inte,vanligtvis hittar jag i Oslo men jag åker aldrig tåg så det vart lite klurigt men vi tog en taxi. August vart glad när vi kom och Helena med men Oda hon vart inte lika glad (eller hon var lite sjuk.) Ja det var den dagen tror jag vi gjorde inte så mycket, vi åt och titta lite Alfon åberg och lite sånt sen sov vi ganska tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0