Mitt feta grekiska bröllop!

Har druckit ganska mycket idag måste jag säga.
Dagen började med en kopp jordgubbs te.
och nu när jag kom hem gjorde jag en kopp choklad, men så fick jag dårligt samvete så då gjorde jag en kopp grönt te, men jag drack upp det för fort så jag gjorde en till. Ja, vad ska man säga kanske en större kopp eller?? Har alltså druckit 4 koppar av något som är varmt.

Annars har jag vart iskolan idag och halsen tar livet av mig, verkligen fattar inte har aldrig haft så ont, egentligen borde jag väl inte gå till skolan men det är ganska lungt nu sen har vi ganska mycket prov nästa vecka så det är väl inte det bästa att vara hemma och tycka synd om sig själv. Imorgon har vi svenska då vi ser på film odyssen, Hotell vet inte vad vi gör och Engelska då vi också ser på film: Mitt feta grkiska bröllop. Så det är inte så mycket stress men nästa vecka har vi Engelsk och Svenska prov så man bör väl plugga, sen har vi Hotell prov snart igen men när vet jag inte.

Just nu fattar jag inte vad som är problemet med min musik sak på datorn den vill inte spela vidare men vad kan man göra åt saken mer än att....... blää den är konstig! Skulle klippa bort några lappar från min sjal men jag gav upp dom ville inte bort. Ha nu funka den, nu är jag glad igen. Yes jag fick bort lappen med efterföljeder förstås t.ex. så fick jag mer skära bort den med saxen och den gjorde jag hål i sjalen men det syns inte om man inte tittar väldigt nära som jag inte tror händer så ofta.
Det var faktiskt kallat imorse ca. -3 grader det du och på NRJ sa dom att man skulle se upp för halka i Göteborg, inte i malmö eller stockholm och i norrland skulle man se upp också, fast det var på NRJ in the morning så han fick klago mål.
Men ska inte skriva så mycket mer men skriver mer gör jag senare!




Alltid trevligt med en bild.
 Kolla min lilla kyckling, bäver, fågel eller vad han nu är jo Otto heter han men han ser ut som en kyckling där^^
Jag vet vad han är för nåt han är en underlat men han har så många namn på olika djur på sig själv. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0