Arthur und die minimoys

Har just tagit ett bad i det underbar varma vattnet, låg där i 2 timmar. Jag tror jag börjar bli sjuk eller jag är sjuk, har jätte ont i huvudet så jag ska gå och lägga mig snart. Somna faktiskt i vattnet jätte farligt, men när pappa knacka på dörren och fråga om jag sov vaknade jag.

Jag lånade ju "Arthur und die minimoys" så jag såg på den medans jag bakade en kanel kaka den va jätte god, det var ju jag som gjorde den.
Sen skulle jag börja med maten när den va klar, men jag orkade inte så pappa tog över. Kom på att jag inte mådde bra i den stunden så pappa tog öven men jag fick göra klart såsen och potatis moset efter som att han inte kan göra det.
Jaja ska ta alvedom och sen ska jag sova, huvudvärken plågar mig verkligen!!
Men jag ska gå till skolan imorgon börjar inte föen 13.00 och har servering så det vill man inte missa. ;)



Arthur und die minimoys så otroligt söt röst har han^^ hihi va tvungen att ta alla =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0