"Hilf mir fliegen" <3 Johanna!!!!

Hjälp!!! Jag vet att min Blogg ser väldigt väldigt tråkig ut men ärligt talat är jag så himla otekninska så jag kan inte göra nåt med den. Snälla kan inte någon hjälpa mig?? fattar verkligen inget på hur man gör den roligare!!

Är man förskyld eller herregud vad jag är förskyld och jag dubbelt så ont i halsen aj!
Det var längesen jag var förskyld och det är väl bra det för det är ju inte kul, fast vänta jag tror jag var förskyld typ i början av hösen och slutet av sommaren men jaja.
Vet vad det var som gjorde att jag blev förskyld också, det va mina stövlar som jag hade i Norge för det är så dårlig kavalite på dom så det läckte igenom, så jag gick runt hela helgen med våta skor kulkul eller inte.

Sitter iallafall och lyssnar på
"Hilf mir fliegen" nu, finns det någon finare låt??!!! Helt underbar.
Har verkligen suttit (under den tiden jag har suttit vid datorn och haft musik på) och njutit av musiken (Tokio Hotel) det var längesen, men det är bara för att jag har haft mp3 och nu är den borta så då får jag vänta tråkigt nog.
Annars har jag precis målat naglarna i någon rosa färg som jag hittade när jag rensade mina naglack.
När jag målade på den kom jag på att jag tyckte färgen va så otroligt fin och det är den verkligen.
Men jag ska snart gå och sova, hoppas verkligen någon kan hjölpa mig med bloggens utsendde, fast säg inte att jag ska gå in på desinadinblogg.blogg.se för jag fattar inget där!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0