TH party & 1:a Advent

Idag är det ju första advent och TH partyt så kul inte för att jag ska på det, sitter ju hemma i serive och det har någ redan börjat tror jag.
Iallafall så vaknade jag upp idag och fick en underbar syn när jag tittade mot väggen min, jo nämligen synen av Tokio Hotel, och medan jag tittade på väggen tittade jag på Bill och tänkte var är hans födelsemärke, sedan började jag titta på alla postrar och såg att det inte var många han hade kvar det på, lite hemskt ändå efter som att det ändå är en del av han. Det var samma på Tom han hade inte heller kvar det på många bilder, han har ju sitt på kinden och Bill har sitt på hakan. Jaja, tänk hur mycket dom dataredigerar bilder egenteligen för att folk ska se bättre ut tänkte på den när jag läste om det i "Veckans nu."
Iallfall är fan partyt idag och jag är så spänd men jag hoppas att dom visar nåt på YT eller nåt. Jag tror att alla som har vunnit kommer få den nya dvd'n med en singnering såklart. Udra hur dom ser ut herregud, fast dom är nog lika snygga som vanligt tror jag. 

Jimmy har fått en ny MP3 som han fick i jultidningarna jag ska nog sno till mig den så jag kan lyssna på musik igen, saknar verkligen det för nu sitter jag på bussen och lyssnar på andras samtal eller so sitter jag bara och tittar rakt fram och ser ut som en tönt. Jag ska nog ta någon av hans MP3 och fortsätta mad att lyssna på musik.


                      
 Vänste sida.med                utan

Dom är verkligen olagligt snygga!!!

     
Vänster kind. Med                    Utan.


Kommentarer
Postat av: anonym

TH ÄR KÄRLEK!

2008-12-01 @ 10:37:44
URL: http://tanzanit.blogg.se/
Postat av: Daniela

Asså shit jag fattade inte vad du menade med bilderna först. Sen insåg jag att det måste varit födelsemärkerna du snackade om?!

snyggast med liksom <3

2008-12-02 @ 20:27:56
URL: http://ichbindaniela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0