Hemfärd!!

Ja, helgen gick snabbt och då vart det dags att åka hem med bussen men inte säffle aldrig igen utan Swebus, det vart direkt buss så var framme 30 min innan vi skulle skönt.

Iallafall så vart det en lugndag som nästan alla söndagar, iallafall i Norge eftersom att allt är stängt på söndagar lite skönt faktiskt. Ja vi åt frukost vid 12 tiden tog det lungt, läste svensk dam tidning och så lekte lite med August också.
August vart över trött och var hyper hela dagen han hade inte sovit så mycket nämligen. Helena och Agust baka en kaka eftersom att det var farsdag, sen var det inte så mycket mer jag packade och så.
Och 15.00 gick vi till bussen eller tunnelbanan först Simen fäljde mig till bussen som gick 15.45, på vägen dit träffade vi trummisen tror jag eller om det var ex trummisen men jag tror det var nuvarande hörde inte riktigt va Simen sa. Ja vi gick dit och kom till bussen i tid, fast bussen vart full så jag fick ingen fönster plats men det vart lika skönt det. Fick med lite mackor och en kaka bit, sen kommer vi till den delen då helena lägger i något hemligt det som man inte märker fören man rotar i påsen, denna gången vart det 6 chokladbitar med smak av hasselnöt den va fakiskt god, men det var i den stundeen som jag kom på att jag ska sluta äta godis, jag är riktigt stolt över det. =)
Ja jag kom hem 20.50 då pappa körde mig eftersom att han ändå vart i stan.



Kusinerna mina^^<3<3 Oda och August och sen kommer Simen också. =P


August pratar
med Jimmy xD


Oda den ganska stora plutten xD såå söt så ^^<3

Simen bad mig ta kort så då gjorde jag det xD haha är det bara inte sör gulligt??^^<3<3



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0