kallllt!!!!!!

Nu är jag hemma från Wilma igen. Det va kul och vara med henne vi "chilla" mest, gick några promenader och prata Tokio hotel, är så himla glad när jag kan prat med någon som bryr sig om Tokio hotel lika mycket som jag. Det var ganska nära att jag inta kom hem, för det va så himla kallt 2 minus ungefär, vi hade sett på The fog innan och halva Skutehage(Skola) vägen är utan lyse. Det var faktiskt riktigt plågsamt att åka hem, för mina fingrar var ner frusna och halva vägen från skutehagen är utan lyse, så jag lyssnade på musik och för att inte titta in i skogen (som det gick pedofiler i i mellan stadiet iallafall vad vi trodde och den är bäcksvart) så sjöng jag med i musiken  och det lungade ner mig, tur bara att ingen hörde mig för det måste låtit förjävligt efter som att jag frös och var rädd och kan inte sjunga ni kan ju tänka er själva.Förutom att jag är väldigt lätt skrämd och mörk rädd så hade vi sett The fog innansom var en slags skräck film tror jag. Innan jag åkte så satt ja på musik som jag skulle lyssan på och när jag gjort det och sagt hejdå till Wilma så skulle jag ta uppstödet och cykla iväg, men då hör jag något knaka så jag vänder mig sagta om och stelnar till av skräck, det va dörren den var uppe och i dörr öppningen stod Wilma, du ska bara veta hur rädd jag blev jag skaka till och med usch jag är för lätt skrämd!!

När jag kom hem så vart faktiskt pappa uppe, när jag gick mot badrimet såg jag han och jag trodde han såg mig så när han vände sig om hoppa han till, det va kul faktiskt. Sen så pratade vi lite om Norge eftersom vi ska åka upp dit til Julen och fira där, så tänkte vi stanna lite längre och kanske åka till lillehammer och vara där en dag.
Jag kom på att det var jätte längesen Daniel och pappa var i Oslo, senast gång var för kansek tre årsen, då kom jag på min senaste tripp till norge som inte vart så lyckad eftersom att min väska försvann på bussen. Saknaden efter mina tjock tröjor är stor man vad kan man göra, klass tröjan är ju borta och så är det och min Tokio hotel tröja kan man nog köpa en ny om man hittar då förståss. Men tänk er dom som snodde min väska när dom öppar den ( jag tänker mig ett gammalt fattigt par runt 60-80 år) och får se mina underbart vackra tröjor, tänk dig en 80 åring gå runt med texten "VI HADE SEX terminer TILLSAMMANS 9F NORDLYCKESKOLAN" och gumman gå runt med en underbart snygg Tokio hotel tröja ahah tänk er det hahaha får mig bara att skratta HÖGT!!!!!!!! HA HA HA HA HA HA!!!!
Men ja nu ska jag fixa lite sen ska jag sova och jag antar att dom flesta redan sover!!! ;)


Jag saknar den som sagt och jag sakanr Stockholm, det va kul där ^^
Detta är taget 4 april alltså en dag efter konserten skulle ha vart  oj ni får ursäkta kortet på mig och Wilma men jag va riktigt rädd!!! R.I.P Saknar den det va så kul i Stockholm och det var ett minne :( <3<3


Ja tröjan aww jag andväde den väl iallafall hoppas du får vila väl där du nu är ^^<3
Ååh vad jag saknar Star Wasar resan som vi gjorde i sommras
  

Hur vågade hon jag satt ju kyrkan och vad brukar man göra där?!! haha Uppsala kyrka för att vara norga Visst va mitt hår lite fint då det var långt ^^<3<3 saknar lite faktiskt!!!


Hahha OMG skräck bilder haha! Ja det är jag ahah hahaha
OMG från örsköldsvik resan eller som jag kallar det Star Wars resan ^^
åå va det va kul och jag saknar det ^^<3<3
 Det är jag själv som har tagit dom xD


Kom och tänka på ett skämt med kanada gäss!!
Han står framför en hel flock med sånna:
är det någon här som är från kanada?!
 xD hahaha den va bra!!


Tro det eller ej men hotell rummen var fina,
utsikten ja det kan man ju ha sin egen åsikt om xD
Örn sköldsvik i sommras ^^ det va mysigt och i Stockholm med!!!
Okej nu fick jag bara för mycket flash back xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0