Vann Headliner!!! =D yeey<3<3

Okej ett ord HJÄLP!!!!!! Jag hittar inte mina förkläden och då menar jag båda!!! Och jag har inte gjort klart mitt  Hotell arbete heller!!!! HJÄLP!!!!! Ja jag hoppas att det löser sig iallafall att mina förkläden kommer fram för arbetet skall jag göra nu och den tiden det tar får det ta, sen måste jag packa också till imorgon!!

Nu ser jag på Mtv EMA och tyvärr vann inte Tokio Hotel Best inter act evrer men dom vann HEADLINER!!! yeey!!
Jag såg det inte tyvärr man jag hoppas att få se dom igen när dom skall presentera nåt pris, tror jag iallafall för dom har inte kommit än men jag tror det eftersom att dom sa det tusen gånger eller nåt på MTV.

Fösöker göra mitt arbete nu i pausen och ja det går ganska bra. Fick inte upp en ny sida förut men Daniel hjälpte mig så det var bra, datan var konstig annars hade jag gjort det själv.

Vi var ju på föräldrarmöte idag, det var faktiskt väldigt trevlig mamma och pappa fick hjälpa till i köket och det märktes att dom tyckte det var kul. Dom fick hjälpa till med kyckling grytan som vi gjorde och se hur vi jobbade i köket, jag tror alla tyckte det var trevligt och var avundsjuka på oss.;) nä men det var kul och trevligt. Men annars har jag fileat kyckling och skärt mig i fingret med en file kniv, känner att dettta var min dag..... eller inte det har vart en skit dag fast trevlig skit dag inget har vart på min sida känns det som men ändå har mycket vart det men jaja får se hur det går men iallafall så skall det bli skönt att åka till Norge, Simen skall spela mad sitt band och jag fick gå med =D  men det är bara för att jag är en speciell gäst ;) men nu måste jag får klart det arbetet och sen skall jag packa och sova!!

Ja,jag i köks kläder utan förkläde!! Eftersom att dom är borta ;) bara poff så borta jag fattar inte!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0