´Dumma Gustav!!!

Okej nu är klockan mycket och jag mår inte bra men jag måste göra klart den idag jag måste!!! Har inte ens börjat, jag är så himla trött på mig själv iblad asså, men jag kan ju sitta uppe hela natten om jag vill, börjar ju inte förens 15.30 imorgon.

Jag är jätte nervös inför imorgon, nej inte föräldrar mötet utan MTV EMA! Jag kom på det nu, tänk om jag inte hinner hem tills det börjar eller tänk om vi inte kommer hem förens efter det är slut, men det är inte så mycket att göra åt jag kan ju inte se reprisen dagen efter heller för då skall jag till Norge. Nu känner jag mig väldigt självis.
Jag kom på det, artikeln jag la ut förut och att Gustav hade gjort en VÄLDIG onördig sak. Det var någon i tyskland som tydligen hade sagt att han kanske ska få fängelse straff. Nej tack inte fängelse NEJ vad som helst utan det! Tänk om han får det då förstör han för hela bandet och då blir alla fans ledsna och bandet kommer splitras, okej splitras var kanske över kurs. Men vad fan tänkte Gustav på när han gjorde så?? asså jag fattar det inte, men jaja det var en mycket dum sak att göra i vilket fall!!



Dumma dumma dumma dumma Gustav!!! tän om du hade skadat dig jätte mycket!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0