Lök??!! :S

Sitter och skalar min andra apelsin nu, kom hem för 45 miunter sedan. Haha Otto va så himla jobbig nyss så jag lät han flyga iväg ahah och så flyger han in i teet ahah kan man vara mer klantig eller?? haha, men jag tror inte han kände nåt för han bara satte sig på min axel och fortsatte att jobba sig. Nu sitter han bara på min axel och är söt ocg gosig. Maten idag var inte så god måste jag medge eller förrätten och efterätten var god men varmrätten smaka bara lök, menyn såg ut så här idag:

Förrätt: Creps med räk stuvning eller svamp stuvning i, jag fick räk.
Varmrätt: Fisk gratäng och min smaka lök vet inte hur man kan lyckas men dom gjorde det.
Efterätt: Kräm med mandel skorpor.

Jag och amanda var ju och hälsade på i vår gamla skola idag innan vi började det var kul och träffa alla gamla lärare och så men jag längtar ju inte tillbaka måste jag säga, men det var kul och träffa alla. Jag och Amanda passade på att äta där när vi ändå hade chansen, det märkas att dom har bytt kock och så nu, dom har typ nån sjärn kock där nu och maten var god och köket så mycket mycket fräschare ut.
 



Hade serveringsprov idag både praktiskt och teoretiskt, bordet har jag dukat upp med en annan fast det är inte dagens;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0