Eeeh mat!!!

Tror jag inte har känt en sån här efter längtan till rocken på väldigt länge.
När jag kom ner visste jag att det skulle bli lövbiff men, jag hade suttit och riktigt längtat efter det, när jag kommer ner så ser jag en gegga med löv biff i, undra om jag blev bisviken, jag hade förväntat mig Lövbiff, pomes frites och  beanäs sås, för det är ju det som hör till. Istället för att möta den blicken så ser jag grönpeppar sås med löv biff och pommes firtes, det var då jag blev på dårligt humör, och inte mer med det utan på tv så hade han på "leende guld burna ögon" jag höll på och få ett utbrott, men det gick över när jag kom upp till datorn och musiken. Det värst med att få ett utbrott när pappa är i näheten är att han också får utbrott och börjar jobba sig. Men nog med mina själviska utbrott.

Gossip girl är ju på tv och efter det är Gordon ramseys the f word =D bra pogram.
är det någon so har hittat på nåt kul idag eller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0