R.I.P!!

Vet ni vad det har inte vart min tur dag idag måste jag säga eller kanske våran man ska säga.
Jag har tappat bort min MP3 eller det är någon som har tagit den eller nåt inte bra, Sen så funkar inte våran bil och så hade pappas kompis fasnat med hela däcket i lera. Jag vad ska man säga om dagen, hoppas den blir bättre imorgon iallafall.

Imorse regnade det jätte mycket verkligen och jag va pissevåt när jag var nere vid hållplatsen, men det hade slutata när vi slutade iallafall.
Annars har jag väldigt ont ihalsen och mår ine så bra så jag ska inte göra nåt i helgen bara vara hemma.

Just det ja nästa vecka kommer det massa kändisar till Göteborg, b.l.a Mick jagger, Bill gates och elton john och många fler.
Det ska ju vara bröllop i Domkyrkan, det är någon svensk tjej och en amrikans miljadär som ska gifta sig i lilla Göteborg.
 Andledningen till att jag vet det är för att pappa gillar mick jagger och om man är fan är man, sen läste jag i Metro.

Men nu orkar inte jag blogga mer, har ont i mitt finger för jag har gjort ett sår under nageln det svider men jag ska gå och lägga mig tidigt, ska ju faktiskt upp imorgon ska ju sälja GT. Ha ett bra liv sålänge!!




"Fast inte 3/4.08 utan min snygg snygga MP3 :( saknar den verkligen! Sitter och njuter av musiken nu eftersom att min snygga är borta :( 3/4 va för att konserten blev intestäld kom ihåg det, mycket svåra tider, som vi hade längtat jaja dom kommer väl till våren antar jag, hoppas bara man får biljett!!! =)"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0