23/10-08 (Gårdagen)

Oj nu har inte jag bloggat på en dag igen.
Så då tänkte jag att jag skulle berätta om gårdagen.
Igår va vi lediga, då åkte jag och gymmade men innan det vart jag och träffade Daniela på Nordlycke,( skolan innan den jag går nu) för jag skulle nämligen lämna några gamla scaut (stavning) sen vi gick i det åå det va tider det nämen vi gick tillsammans och det va många årsen aja, sen skulle jag lämna Bravo som jag hade köpt till henne för ganska längesedan.
Ja skolan såg ut som den brukar, inga ändringar där inte, men jag orkade inte hälsa på någon lärare så jag åkte direkt och tränade.
Det va faktiskt riktigt skönt och träna, jag va där i ca. 1 timma.
Sen åkte jag till maxi och köpte lite saker och när jag stod vid min moppe mötte jag Jackie eller jag såg henne så jag skrek på henne,där stod vi och pratade ganska länge faktiskt, det va senast i sommras vi möttses så det va kanske inte så konstigt.
Sen åkte jag hem och gjorde inte så mycket mer, jo jag gick till Emme och tittade på mumiens återkomst, den va faktiskt as bra, rolig verkligen rolig nu vill jag se dom andra bara för det. Ja, det va la den dagen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0