Dagen!!


Nu har jag äntligen kommit hem! Efter en halv dag i skolan och en halv istan, är jag dö trött och vill bara sova, men så har det inte blivit än.

Efter att vi hade slutat Datakunskapen så åkte jag och Mela in till stan, där träffade vi Emma.
Vi gick in på Åhlens, (stavnig?) där tittade vi på alla jul saker och då tappade vi bort Mela. :/
Jag och Emma gick runt lite tills Emma hittade en soffa, med balo och pongo mysig mysigt. 
Ja vi satte oss i soffan och tittade på reklam om massa disney filmer och tog massa kort. 
Sen efter det eller mitt i det messar Mala att hon åker hem, kände mig as taskigt ärligt asså för jag och Emma hade typ bara sprungit runt där medans hon letade efter vin öppnare.
Aja efter Åhlens så gick vi långsamt mot göta platsen.

När vi va på Göta platsen, var det inte allas så många där, men vi stälde oss där och tittade ut över avenyn.
Sedan kom Elin och Alexandra fast innan det kom Rasmus.
Sen kome det bara fler och fler och tillslut så va halva skolan där plus några föräldrar och andra som ville hjälpa oss, polisen kom också, dom ledde oss så vi fick plast på vägen där vi gick.
Aja vi gick ner till gustav adolöfs torg och skrek lite utanför stads huset i ca.30 minuter, men vi får ju inte glömma att det regnade och att det va kallt. Sen gick jag och Emma åt på någon sallads bar, jätte gått och mysigt.
Jag tog en macka med mozarella,parma,sol torkade tomater och någon annan ost med sallad vid sidan av.
Men nu ska jag faktiskt sova så natti natti!!!!
Ska lägga upp lite bilder imorgon hinner inte nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0