Dracula


Okej nu sitter jag här hungrig,har inte ätit frukost än.
Iallafall så har jag suttit och laddat ner LaFees låtar på engelska, måste säga att dom va sådär bra men jaja har dom nu iallafall.
Igår såg jag en bra film, på tyska.
Det va typ om Greve dracula men jag kommer inte ihåg va filmen hette för det va ett så konstigt namn.
Iallfall han rainfield (stavning??) han va typ helt galen och den bästa meningen han sa va nog: Blod es lebe! ahah den va kul asså Blod är livet, nämen kanske inte så kul när man läser det, men på filmen va det kul för han satt typ i ett hörn och såg helt psykad ut.  Aa Iallafall så va den faktiskt bra, och Dracula han va ful, såg typ ut som en vit kanin med långa nagler och mycket fulare, dom va faktiskt gansk realistiska för Dracula va vit och det borde han ju vara eftersom att han inte är ute i solen, han gillar nog inte moröter heller tror jag. Men nu ska inte jag sitta här och tjata för nu ska jag se på TH tv och sen ska jag äta magen ropar på mat ;) 

ha en bra dag puss och hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0