FF

Sitter och läser FF samtidigt som jag lyssnar på David bowie.
Har inte ätit frukost än men får la ta och släpa ner mig själv för att får något i magen.
Idag ska jag på bio igen och se på HSM3 den börjar inte fören 18.30 men vi ska mötas kl.17.00  och äta och sånt kulkul.
Jaa vad ska man mer hitta på?! Tror inte det blir så mycket mer än det fast äta måsta jag ju så jag får la gå ner snart antar jag ;) ha e fortsatt bra morgon, antar att jag skriver mer sen ;)
Just deet ja jag dissa mig själv när jag skrev till Wilma, den va lita bra faktiskt. Vi satt och prata om att ff:en är så bra och så sa jag att jag satt mitt i natten och kunde inte slita mig ifrån den, trotts att det va skola dagen efter.
Då svarede Wilma att hon hade gjort det flera gånger.
Då kom min dissning: inte jag för jag är mammas lilla flicka, fast det va del sanning i det för jag är ju det och det stör mig så otroligt mycket!! Aja men nu ska jag läsa vidare!! ha det bra!!


Kolla va söta dom är^^



FF betyder fan fic och då skriver man om ett band antar jag och i detta fallet handlar det om Tokio hotel ^^ fast det är en egen liten historia man berättar. Det är så jag har upp fattat det har jag fel så skriv gärna det så ä du snäll^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0