försovit!!!(mig)

Idag då! Vad gjorde jag idag då jo jag försov mig, inte lite heller utan hmm..... 6.00-11.30 vd blir det 3 och en halv timma har jag rätt?!
Asså 3 timmar och 30 min!! Uräkta Johanna hur är det med dig???
Jag fattar inte hur jag lyckades, och idag hade vi praktik också, så jag kunde ju inte ta på mig kläder och be mamma köra mig (tro inte att jag är bortskämt för att mamma skulle köra mig, för det va nämligen mamma som väckte mig och det första jag sa va kan du köra mig? och hon sa ja,) så jag fick känna mig dum i några timmar och sedan körde mamma mig ner till bussen, hon skulle nämligen ner och handla.
Så jag hann till hygien och ja vi hade det i 1 timma ungefär, sedan så gick jag efter Emma i några minuter och väntade på att Emme skulle sluta så att jag kunde åka med henne hem och det gjorde jag. När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket utan bara satt och tittade på TV och väntade på att maten skulle bli klar.
Ja sen va det inte så mycket nä sen har jag suttit här och tittat lite och nu ska jag sova, för imorgon ska jag sälja GT så God natt!!!



Just det ja kom och tänka på en sak nagående Tokio Hotel!!
Är jag ensam med att sakna den tiden då man bara gick runt och längtade så himla mycket på att 3 april skulle inträffa??
Och den tiden så Tokio Hotel forfarande bara va i Europa och inte i USA??
Jag tror inte jag är ensam eller??
Aja kom på det när jag såg hur mycket Bill ha förändras sen när han åkte till USA!!
Längtar grymt mycket på att dom ska komma till Sverige igen!!


Då sen så glada dom är!!


Ni ja dom är ju lika söta men dom tillhör Europa
och dom borde stanna här!!


Kommentarer
Postat av: Daniela

Nej johanna du är verkligen inte ensam om att känna så.

Saknar 3e april glädjen as mycket!

2008-11-01 @ 12:31:24
URL: http://ichbindaniela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0