HSM3

Heeej!!!
Nu sitter jag och läser, tror jag aldrig har läst så här mycket i hela mitt liv WOW!!!
Idag som sagt så har jag vart på bio HSM3, den va faktist ganska bra om man får säga det själv men ändå jag gillar inte dom filmerna så den va inte jätte bra utan mer bra.Men det va kul och träffa Erika igen för senast var ju på midsommar. När jag kom hem från stan, vid halv 10 så satte jag mig och titta på halva medium med mamma,sen så gick Mumien på tv400 så jag såg den, precis som återkommsten(tvåan) så vart den faktiskt rolig, när man hör namnet mumien så låter den ju inte så mysig eller hur? Dom filmerna är faktiskt något att ha som sagt.
Men det har inte hänt så mycket mer idag. Jo jag såg Antonio när jag vart på väg till bussen, blev lite chockad eftersom att han sträckte ut huvudet och jag hade musik på, men jag gick bara förbi och sa hej sen så gick jag till bussen som stod där och väntade. På bussen träffade jag Emme och Lollo som också hade sett HSM3 på Bergakungen då men det var lite kul.
Ja så mycket mer har inte hänt i mitt liv idag. Har suttit och chattat lite med Sheyla och Bianca, vi ska träffas på Lördag och se på bio yeey längtar jätte mycket =D somsagt det var länge sedan jag träffade Sheyla iallfall ;) Jaja ha en förtsatt bra natt och så skriver jag imorgon igen ;) ha det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0