Suck!!


Okej min dag hitills har vart förjävlig!!!
Det börjar med att jag vaknar sent (som alltid) iallafall så tar jag den bussen som jag brukar göra, så då möter jag Wilma som jag också brukar göra,
Men jag kom till skolan i tid iallafall.
Iallfall efter Lektionen så står jag i omklädningsrummet och så hör jag några prata om att skolan kanske skall läggas ner, men jag tänkte aja det är la bara ett ryckte eller så.
Sen när jag går till Hotell lektionen så sitter folk utanför och väntar och gissa va dom pratar om??!!! Jo att skolan kanske ska läggas ner!! Nä fy fan säger jag bara det är iallafall en Hotell och Resturang skolor i GBG som ska läggas ner, och en av dom är Ester Mosesson och den andra heter Burgården och det är dom ända.
Burgården är ganska stor skola och Ester (Min skola) är ca.700 personer så ja får la ser vilken som läggs ner. Hoppas verkligen inte det är Ester för jag hade presic börjat trivas och hitta och allt och jag vill verkligen inte gå på Burgården :/ aja får la ser va dom säger imorgon.
Och nu hittar jag inte min bok till MP3 *Suck*aja hoppas ni har en bra idag iallafall!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0