Slapp dag!!

Äntligen!
Släppade jag mig up ur soffan, med hjälp från Hanna faktiskt, hon ringde näligen så jag gick runt och prata lite med henne. Har legat i soffan sedan jag kom hem vid 15.30 ungefär, vet inte vad det är med mig men jag är hur trött som helst är jag ensam?!

Idag ja idag har jag, vart i skolan. Våran lärare kom tillslut och hon berättade lite, men det va inte så mycket vettigt han hade sagt enligt henne, politiker asså (ta inte illa upp alla politiker älskade människor.)
Sedan efter att vi haft "Svenska" så hade vi Hotell A som är nere i tolken, alltså brevid matsalen och det betyder att man måste gå ut och ut betyder kallt!! Det är faktiskt jätte kallat ute, riktigt höste väder, blåsigt, mulet, regn och almänt ruggigt.
På Engelskan idag kom några leonardo elever in, det betyder att dom inte är från sverige utan att dom är från någonstans i europa och går i trean. Dom va riktigt roliga faktiskt dom pratede med våran lärare som om dom hade känt henne i år men faktiskt knappt en månad, tror jag iallafall. Dom som kom till oss skulle prata med våran lärare, för att dom inte var nöjda med praktik platsen, eftersom att våran engelska lärare bara kan engelsk tror jag att det är lättare att prata med henne. Ja mer roligt har väl inte hänt tror jag, jag har nämligen bara legat och slappat ända sedan jag kom hem.

Ja om ni inte fattar vad leornado är så är det ett projekt, som pågor med massa skolor i Europa (inom hotell och restaurang tror jag.) Som sammarbetar med att får elever till andra delar av europa med det är ca. 18 st. i hela Sverige som får chansen, om man får chansen är man riktigt skicklig och borde åka. För Mat, boende och resorna betalar projektet, det är bara sina egna saker man får betala för. Men det finns säkert mycket mycket mer om det inte vet jag men det är det jag har förstått iallfall!
  Puss och hej!!


 Ååh! här är gamla klassen på balen, saknar lite faktiskt men jag är så otroligt nöjde med Ester  så det är ju inte så att jag vill gå tillbaka i tiden måset jag säga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0