Vintertid!!

Det har verklgen vart en slapp dag idag.
 Hanna kom hit vid 5 eller nåt  och vi såg på tv och sen såg vi på Dreamgirls, den va jätte bra!!
AA sen så hände det inte så mycket mer, vi satt och prata lite och så.
Nu sitter jag här och försöker hitta bra remixer på Tokio Hotel låtarna, men det finns inte så mycket vettigt.
Annars så regnar det och blåser som bara den, ute då.
På  tisdag får vi veta om Ester mosesson ska flytta till Burgården, gud jag är jätte nervös, vill verkligen inte flytta, aja får la hålla tummarna som bara den. Det är liksom den ända skolan jag har vart riktigt stolt över att gå på, för det är en fin miljö, människorna är bäst, lärarna för den delen också, ja det finns så mycket saker varför jag är nöjd med min skola precis som den är och då fattar inte jag att dom ens lägger upp detta förslaget!!! Aja men det finns inte så mycket som man kan göra förutom att göra sig hörd, det är precis vad vi har gjort, så jag hoppas på att dom inte är så dumma att dom tar bort våran fina skola!! 
Aja nu ska jag leta vidare efter hela Ring frei, hittar den inte är det någon som kan skicka låt eller länk eller något?! Måste bara höra den!!!
Ha en bra natt!!!

Just det ja glöm inte att vrida bak klockan 1 timma för nu är det ju vinter tid!! Elelr iallafall om 2 timmar. ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0