Simning!!

Har precis duchat och ska göra mig iordning snart också.
Just nu sitter jag och lyssnar på LaFee, chattar och lite sånt.

Efter jag har gjort mig iordning ska jag och Hanna ta 14.45 bussen in till stan, där ska vi titta lite och sen ska vi åka till vallhalla och titta på Bianca som simmar i sum sim. Det ska bli kul och träffa henne eftersom att det va typ senast sommras vi möttes, det känns verkligen overkliget eftersom innan så tränade vi tillsammans och då möttes vi minst 2 gånger i veckan, men nu har jag slutat och hon har hoppat upp i gruppen för att hon är bäst! Aja men jag tror det går bäst för henne eftersom att hon är bäst! ;)
Men nu ska inte jag sega mer, för nu ska jag göra mig iordning! Så ha en bra dag så skriver jag nog i kväll igen!!! hejdå!!


 


Bianca ska simma ^^ Bild från Lysekil!!_Saknar lite faktiskt men bara lite!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0