IFK!!!

Idag va vi på vallhalla och tittade på Bianca, det gick bra för henne och hon simma bra.
Fast innan vi åkte till vallhalla va vi i nordstan och titta runt, sen kom vi på att vi va hungriga så vi gick till paprika och åt.
Efter att vi fått mat i magen sprang vi till spårvagnen, vi hanna med den och så va vi påväg till Vallhalla.
När vi kom fram och va inne i bad huset så ja det va längesen jag kände den lukten och den värmen, jag saknade det lite men jag är ändå nöjd med att jag slutade. Framför allt så va det kul att träffa Bianca, okej hon har längre hår än mig men jag har tjockare *stolt!*

När vi var hemma så tog vi min moppe till Maxi och köpte lite saker till kvällen, vi hyrde What hapends in vegas! Den va jätte bra, Hanna somna inte heller iallfall inte under filmen, men sen när jag satte på Jackass så la hon sig ner och så slocknade hon. Sen efter att jag hade sett på en halv film med hanna i soffan sovandes, så åkte hon hem.
Jag satte på Next som vi har lånat ett ganska bra tag nu,den va jätte bra mycket bättre än vad jag trodde faktiskt.
Ja och nu sitter jag här och skriver om min dag.
Men ja nu ska jag försöka hitta på något kul att gör på datorn sen är jag väl tvungen att sova antar jag ;)



Just det ja för exakt ett årsendan (tror jag) så tog IFK SM guld, bara allmän infom inte för att jag bryr mig men jag kommer inhåg den dagen det spöregnade som idag och IFK spelade mot Elfborg tror jag, appropå Göteborg så måste jag göra mitt Hotell arbete som ska va klart nästa vecka. :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0