Jul (Snart)

Nu ska jag bara lägga upp ett litet upplägg innan jag fastnar framför ff:en, så bra är den, helt förtrollande!!

Iallafall så hade vi varmkök idag, och vi hade gärst för första gången, allstå i varmköket då.
Jag och Elin gjorde fläskrullader alltså egenteligen är vi fyra men Stella och Hannna var inte där så det blev bara vi två, fast senare kom Viktor och hjälpte oss.
Iallafall så gjorde vi fläskrullader med klyft potatis och gräddsås, det va inte bara vi som gjorde den rätten så vi gjorde det tillsammans med dom andra. Ja det gick ju bra och maten kom ut i tid, den va varm och det va mat över också så det va bra.
Efter kök i 6 timmar så hade vi livsmedelshygien, alltså det känns inte som 6 timmar så jag blev ganska chockad själv när jag räknade.

Så nu har jag och Emme precis vart och köpt godis, vi cyklade de du!
Så nu ska jag läsa lite och sedan hoppas jag att pappa kommer med maten!!
Så puss och hej!!<3<3




Det här köpte jag, plus att jag och Emme köpte en julmust och dela på oxå!! Juul!!! =D





lite coolt
fast det va blåare på andra bilder
,det va coolt!!



Kommentarer
Postat av: Caroline

Julmust är väldigt gott, fast jag tänker vänta ett litet tag till :)

2008-10-17 @ 20:38:54
URL: http://carolinekorsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0