Ester Mosesson!!!

Sitter och lyssnar på Cinema Bizarre nu, har inte gjort det på jätte länge och jag ville gå på derar konsert, fast den va i september i malmö då så det va lite kneppigt att åke dit.

Men iallafall så har det kommit ut mer om fan partyt, det ska hållas i Hamburg, Tyskland och man ska vinna biljetter för att kunna gå, man måste vara 16 eller vara född 92, den som vinner vinner 2 biljetter och det är 270 st som kan vinna.
Ja så mycket mer info va det väl inte men jag är så spänd för det dras 10 vinnare varje dag och den första dragningen är kl.19.00, tänk om man vinner ass shit jag hade nog bokat hotell direkt haha aja får la se hur det går, är iallafall spänd.

Och just det ja våran skola ska inte flytta till Burgården! Fast dom ska fortsätta att undersöka saken och det ska dom inte bestämma fören i mars, så man får väl hoppas på att dom fattar rätt beslut alltså inte flytta våran underbara skola. För en gångs skull trivs jag riktigt bra på en skola och så kanske dom ska flyttta den till en skola som jag absolut inte vill gå på, är inte det typiskt?!

Jga drmde faktiskt i natt att vi skulle flytt på skolan, så vi fick typ ta en dag på Burgården som "test dag" fast vi va bara i matsalen och åt. Men det konstigaste va att Emme och min stora bror va där och Emme går ju inte på Burgården och inteDaniel heller men dom skulle typ vara med och titta om jag fixa det, aja men dom tur va så va det en dröm och den va konstigt, för jag hoppas inte att vi måste flytta på våran underbara skola!!!


Ester Mosesson!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0