TV!!!

Har vart och gymmat idag med Emme och lollo,  det va skönt att röra på sig igen.
Efter att vi vart och tränat i ca. 1 timma, åkte jag hem och åt, Det blev lax och klyftpotitis med Tzatsiki, det va gott, åt jätte mycket och år proppmätt nu.Nu sitter jag och tittar på Gordin ramsey's the F word och innan det såg jag på gossip girl.
Söndagar mellan 19 och 21 är tv:n min. ;) Nämen nu har det vart bra pogram i 2 timmar så efter detta ska jag städa mitt rum tror jag, det kan behövas.
Fast jag vill ändå läsa lite men mitt rum ser förjävligt utaja strunt samma nu ska jag vänta tills det börjar igen.
Så hadet!!!

Du måste erskänna att han ser otroligt underbar ut <3<3 alltså helt perfekt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0