Utkast: Heej!!! jag ...

Heej!!! jag har nu vart i skolan från kl.8.10 - 17.00 haha sluta tidigar idag ^^ :P ahah fast vi börja tyskan en timma innan så vi slapp håll timma!  =D
Iallafall så va tyskan kul :P så här ligger det till vi är 4 el.5 personer i gruppen =) idag var vi 4st. Jag, Mikaela, Elin och Vincent, alla är från HR1F altså min klass =D  haah det är ju faktiskt bra att alla är från samma klass. ;)
Aja iallfall så skulle jag ju inte säga det.
Det är nämligen så här att våran tyska lärare är lika blåst som min förra, för vi började nämligen och prata om vart vi vart i Tyskland och hon (läraren=K ) hängde bara på och vi bara pratade om hur Tyskland har utvecklats och allt detta bla bla bla!!! Iallafall sen så skulle vi presentera oss själva, och självfallet börjar alla prata om sina hus djur på hobbys xd asså LOL!!! Iallfall så skulle man säga sitt leibling band och ja jag säger ofc Tokio hotel!!! heheh och "K" ahha börjar bah: åå är inte det ett tyskt band? kan du inte ta med dig skivor och bla bla bla!!!! Alla anrdra bah : oohh fjeska för läraren haha det va faktiskt lite kul xD haha!!! aja Iallfall så är jag dö trött och jag menar det verkligen höll på och somna på datarkunskapen!! :P det 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0